شناخت بیماریها و درمان آنها

تجربیات و دانستنیهای پزشکی من

شناخت بیماریها و درمان آنها

تجربیات و دانستنیهای پزشکی من

دعا برای درد معده و درد قلب

چهارشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۲۴ ب.ظ

یکی از دعاهایی که برای درد شکم و معده و قلب گفته شده است آیات 87 و 88 سوره انبیا می‌باشد که در ادامه مشاهده می‌نمایید. و پس از آن 7 بار سوره حمد را قرائت نمایید. منبع این دعا کتاب مجربات امامیه می‌باشد.

ترجمه این آیات چنین است: "به نام خداوند بخشنده مهربان، و ذوالنون را (یاد کن) آنگاه که خشمگین رفت و پنداشت که ما هرگز بر او قدرتی نداریم، تا در تاریکیها ندا در داد که معبودی جز تو نیست، منزهی تو، راستی که من از ستمکاران بودم. پس (دعای) او را برآورده کردیم و او را از اندوه رهانیدیم و مومنان را چنین نجات می‌دهیم."

من به شخصه این آیات را برای درد معده بارها و بارها تجربه کرده‌ام، دستم را روی معده گذاشته و آیات را تلاوت کرده‌ام و خیلی زود جواب گرفته‌ام. چنانچه درد ادامه داشت بر خواندن آن مداومت داشته باشید و با اعتقاد و با توجه به معنی بخوانید، انشاءالله نتیجه می‌گیرید.

نظر شخصی بنده این است که همیشه علت درد معده ما، خودمان هستیم. در این آیات نیز گفته شده که پروردگارا بر خود ظلم کردم. از طرفی درد معده اکثر اوقات به دلیل ناراحتیهای اعصاب، استرس یا عصبانیت و .. می‌باشد که در این آیات نیز کلمه "خشمگین" به کار رفته است. البته این نظر شخصی بنده است.

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۳/۱۲/۰۶
  • ۳۷۰۹۲ نمایش
  • پزشک صلواتی

دعا درد قلب

دعا درد معده

نظرات (۱۲)

با تشکر از مطالب خوب شما، این دعا را خواندم و مشکل درد شکمم بعد از 50 روز برطرف شد. از شما ممنونم. خدا همه بیماران را به لطف خودش شفای عاجل عنایت بفرماید. امین
سلام
ببخشید میشه به جای کسی خوند؟
  • mohammadrezamoheni
  • با سلام مطالب خیلی عالی بود واقعا ممنون امیدوارم بتونید از سایت های برتر جهان بشید 
    سلام ببخشید میتونیم به جای شخص دیگه بخونیم؟!

    بعضی ها پرسیدند که میشه به جای کسی دیگه ای بخونیم؟؟
    خداوند متعال که نمیخواهد با بنده هایش معامله کند، شما میتوانید برای کسی دیگر از خداوند طلب شفاعت کنید، خداوند بسیار خشنود خواهد شد
    خیلی ممنونممم
    سلام.خوبید شما؟یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم  ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928.
    شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم.
  • مهدی معتمد
  • این دعا رو خوندم کمی خوب شدم بعد دومین بار خوندم بعد اخرین حمدی که خوندم خوب خوب شدم

    واقعا هروقت خوندم تاثیر ومعجزه دیدم 

    الهی خیر دو دنیا ببینید من چند وقتی هست قلب درد دارم و هر دفعه درد رو تحمل کردم تا خودش ساکت شه ولی خیلی اذیت بودم به لطف سایت شما و این دعای قشنگ قلب دردم بهتر شد امروز......واقعا عالی بود....قرآن بر هر درد بی درمان دواست...زندگی تون قرآنی 🥰

    سلام دوستان من از دیشب تا صبح امروز قلبم درد میکرد و نمیتونستم خیلی خوب نفس عمیق بکشم . تو گوگل دنبال راه حل میکشتم که به این سایت برخوردم و این دعا رو اولین بار  خوندم  ولی خوب نشد اما برای دومین بار دستمو گذاشتم روی قلبم و خوندمش و دیدم دیگه قلبم درد نمیکنه 

    نمیدونم چی باید بگم خیلی شگفت زده شدم ممنونم ممنون از کمک و راهنمایی بزرگتون همچنین از خداوند هم ممنونم 

    من خواهرم درد داشت خودم خوندم و بهش فوت کرد بعد دوبار کامل آروم شد🌹

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی